Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Використання ігрових технологій в підготовці комунікаційників

Студенти 3 курсу спеціальності «Журналістика» провели рольові ігри на парах курсу «Антикризові комунікації».

Спочатку студенти освітньої програми «Медіа-комунікації» у грі представили собою компанію, в якій виникла кризова ситуація, а студенти освітньої програми «Реклама та PR» виступили в ролі журналістів та представників громадських організацій. Потім ігрові ролі змінилися: вирішенням кризи у своїй організації займалися майбутні рекламісти.

Основна мета гри — організувати пресконференцію, на якій пояснити позицію бренду, розповісти представникам медіа про власні кроки антикризового реагування та відповісти на усі провокативні запитання журналістів.

Кризові ситуації, що представили обидві групи, дуже відрізнялися одна від одної, проте були надважливими для сьогоднішнього суспільства.

Кожна команда виконала великий обсяг роботи, як на самій пресконференції, так і під час підготовки до неї (підготовлено пресреліз, прескіт, пости-реагування від імені бренду тощо).

Вражень від пресконференції у студентів дуже багато: від задоволення проробленою роботою до відчуття гордості за значущість власного матеріалу у загальній справі. Майбутнім фахівцям у сфері медіа, реклами та піару було цікаво працювати над цим завданням, займатися підготовкою до нього та захистом репутації уявного бренду. Такий вид діяльності допоміг не тільки оптимізувати набуті знання у рамках дисципліни, але й перенести студентів у майже реальну кризову ситуацію, а також розвинути свої організаторські та лідерські якості.

Студенти вдосконалили свої навички командної взаємодії, написання текстів та промов, а також набули досвіду публічного виступу, швидкого реагування в нестандартних умовах та участі в дебатах.

Таким чином студенти поступово готуються до роботи у «польових» умовах.

Текст: Альона Невдачина, візуал: Анастасія Славінська

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *