Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Наукова робота

Наукова робота кафедри управління соціальними комунікаціями здійснюється з метою сприяння всебічній інтеграції навчально-виховного процесу, наукової та науково-дослідної діяльності, адже забезпечення тісного взаємозв’язку між науковою та навчальною роботою викладача заохочує студента використовувати свій інтелект для пошуку й засвоєння вже наявних необхідних знань та синтезу нових знань, прищеплюючи студенту інтерес до творчої роботи, яка вкрай необхідна для опанування спеціальності «Журналістика» за освітніми програмами «Медіа-комунікації» і «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Для досягнення поставленої мети науково-дослідну роботу кафедри організовано за такими напрямами:

  • орієнтація наукових досліджень на розробку навчальних дисциплін та забезпечення наукового розвитку спеціальності 061 «Журналістика» за освітніми програмами «Медіа-комунікації» і «Реклама і зв’язки з громадськістю»;
  • впровадження результатів науково-дослідної роботи кафедри в практичну діяльність викладачів і студентів з викладання та опанування дисциплін спеціальності;
  • підвищення активності викладачів кафедри у підготовці та друкуванні монографій, наукових статей та участі у роботі наукових семінарів, конференцій усіх рівнів;
  • підготовка і проведення кафедрою науково-практичних конференцій, круглих столів тощо;
  • всебічне залучення студентів до наукової діяльності через організацію роботи творчого семінару, студентського наукового гуртка;
  • підвищення активності студентів щодо участі у міжнародних та всеукраїнських конференціях, конкурсах наукових робіт; виконання науково-дослідних завдань, заохочення активності студентів у підготовці та виданні наукових публікацій.

Вектор науково-дослідної роботи кафедри спрямований на виокремлення теоретичних і методологічних засад вивчення соціальних комунікацій в умовах економічного ВНЗ, що втілюється у наступних пріоритетних напрямах:

  • визначення ролі та місця соціальних комунікацій у сучасній соціокультурній картині світу;
  • актуальні аспекти викладання теорії, історії та філософії масових комунікацій;
  • дослідження психологічних аспектів формування професійних компетентностей фахівця у сфері соціальних комунікацій;
  • визначення особливостей організації навчальної та науково-творчої діяльності студентів у сфері соціальних комунікацій;
  • аналіз мотивації комунікаційних процесів у бізнесі;
  • аналіз теоретичних підходів до вивчення реклами як виду соціальної комунікації;
  • визначення актуальних методів досліджень медіа.

Викладачі кафедри підготували міжнародну колективну монографію, матеріал видрукувано спільно з партнерами, Університетом єврорегіональної економіки імені Альчіде де Гаспері в Юзефові (Польща).

монографія