Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Про кафедру

Кафедра заснована в 2015 році.

На кафедрі ведеться підготовка фахівців за спеціальністю «Журналістика», спеціалізації: «Реклама та зв`язки з громадськістю» та «Медіа-комунікації», на освітньо-кваліфікаційному «магістр» за освітньою програмою «Медіа-комунікації».

Навчальний процес здійснюють викладачі, що мають значний досвід журналістської, педагогічної та науково-дослідної роботи, забезпечують всі вимоги викладання дисциплін. В університеті створена потужна практична база у сфері сучасних медіа, де студенти можуть створювати різноманітні рекламні та медійні продукти: газету для абітурієнтів «Моя кар’єра», щотижневі випуски новин про життя університету, тематичні програми, іміджеві відеофільми, рекламні ролики, наповнювати кафедральні сторінки у соціальних мережах (Facebook, Instagram).

Бакалаврська програма відповідає основним принципам програм із Media&Communication Studies, запроваджених у західних університетах. Це забезпечує високий рівень орієнтації студентів на реальну роботу в сучасних умовах, а також сприяє підвищенню професіоналізму мас-комунікаційного середовища через імпорт світових стандартів та підходів до мультимедійних технологій.

У межах магістратури заплановані майстер-класи, тренінги, творчі семінари та відкриті лекції відомих фахівців з медіа.

З першого курсу студенти накопичують практичний досвід, виконуючи реальні ринкові медіапроєкти — формуючи свій «портфель проєктів».

Викладацький склад кафедри готує універсальних фахівців за сучасними європейськими стандартами, дає можливість отримати професію, яка поєднує в собі творчу, технічну та технологічну складові, користується незмінним зростальним попитом серед роботодавців.

Магістерська програма надає практичні й теоретичні знання, необхідні для роботи із медіа, навички володіння основними технологічними інструментами комунікації, дозволяє розширити світогляд і розуміння цінностей професії. Програма розрахована для всіх охочих зрозуміти медіатехнології, навчитися працювати з ними та досліджувати їх, забезпечує глибокі знання та практичні вміння, які дозволять майбутнім випускникам створювати, ефективно використовувати та управляти сучасними медіаресурсами.

Випускники кафедри готові розробляти імідж компанії та управляти її репутацію, розробляти рекламні та PR-проєкти/кампанії та створювати креативні продукти, писати статті, пресрелізи, рекламні тексти, вести блоги, працювати у редакціях видань. Старшокурсники володіють прийомами переконання, журналістською майстерністю, вміють організовувати спеціальні заходи: пресконференції, престури, презентації, виставки тощо, будувати корпоративну культуру в компанії,  володіти виборчими технологіями.

Як результат плідної та високопрофесійної діяльності кафедри випускники університету мають можливість працювати:

  • рекламістом, PR-менеджером, бренд-менеджером, керівником відповідних підрозділів, креативним директором;
  • журналістом, копірайтером (фахівцем з написання текстів чи слоганів);
  • спічрайтером, прессекретарем керівників компаній, громадських, політичних та державних установ, фахівцем пресслужб; інтернет-маркетологом, smm та контентменеджером;
  • іміджмейкером у сферах політики та шоубізнесу;
  • фахівцем з внутрішньокорпоративних комунікацій тощо.