Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Бренд-комунікації: формування та інтеграція

З 5 по 19 травня 2023 року доцент кафедри управління соціальними комунікаціями Катерина Ларіна проходила підвищення кваліфікації у форматі участі в авторській освітньо-професійній програмі «Бренд-комунікації: формування та інтеграція», яка проводилася Київським національним університетом імені Тараса Шевченка. Автор програми – Євген Ромат, доктор наук з державного управління, професор, професор КНУ імені Тараса Шевченка, Голова Спілки рекламістів України (з 2007 року), головний редактор першого українського журналу з рекламно-маркетингової тематики «Маркетинг і реклама».

Програма освітньо-професійної програми на тему «Бренд-комунікації: формування та інтеграція» включала такі теми:

  1. Система бренд-комунікацій: сутність та структура.
  2. Інтегровані бренд-комунікації: принципи та прийоми ефективного поєднання.
  3. Основні та синтетичні засоби бренд-комунікацій. Роль кожного із засобів, їх переваги та недоліки.
  4. Головні тенденції розвитку системи бренд-комунікацій у найближчій перспективі.

Також програма передбачала інтерактивні заняття, семінари, розгляд практичних кейсів. До проведення занять були залучені як експерти-спікери авторитетні українські практики бренд-комунікацій, які розглядати креативні практичні кейси та можливості використання штучного інтелекту для сучасних комунікацій бренду.

За результатами проходження освітньо-професійної програми Катерина Ларіна підготувала тези доповіді на Міжнародну науково-практичну конференцію «Бренд-комунікації: сучасні виклики та тренди» на тему: «Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендів». Організаторами конференції виступили Київський національний університет мені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут журналістики, ГО «Об’єднання маркетологів України», редакція журналу «Маркетинг и реклама».

Тривалість курсу складала один кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС) – 30 годин, у тому числі: 5 годин лекційні заняття, 5 години – практичні заняття, 20 годин – самостійна робота.

В результаті підвищення кваліфікації Катерина Ларіна отримала сертифікат №7в від 19.05.2023 р. А теоретичні надбання автора програми, розглянуті практичні кейси та методичні рекомендації будуть використані під час викладання дисципліни «Бренд-комунікації».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *