
Кандидатка економічних наук, доцентка кафедри управління соціальними комунікаціями Ольга Зима 11 листопада провела зустріч на тему «Медіаграмотність і дезінформація».
Захід відбувся в рамках гуртка для учнів 10-11 класів «Захоплюючий світ медіа та реклами», який реалізує наша кафедра. Це частина проєкту, започаткованого цьогоріч на факультеті міжнародних відносин і журналістики ХНЕУ ім. С. Кузнеця.
Не першій зустрічі, яку й проводила Ольга Зима, майбутні абітурієнти дізнались більше про медіапростір, про те, що таке дезінформація, які існують маркери маніпуляцій у новинах і телесюжетах та як не потрапити на гачок маніпуляцій. Також спікерка поділилась способами виявити діпфейк та іншою важливою інформацією.

Гуртки діятимуть до березня. У «Захоплюючому світі медіа та реклами» школіряв очікують такі теми: «Робота з командою в медіа: організація ефективної проєктної роботи», «Секрети майстерності журналіста», «Соціальні мережі як засіб масової інформації та інструмент просування брендів», «Фото- і відеоконтент у сучасних медіа», «Як захопливо розповідати історії: правила storytelling», «Меми — це не смішно», «Як створити рекламу брендів з нуля? На прикладі Starbucks», «Таргетована реклама для новачків: прості правила налаштування реклами для просування медіа-проєктів, брендів і бізнесів». Серед менторів — не лише викладачі, а й студентки-четверокурсниці, які навчаються на спеціальності «Журналістика».
Охочі долучитися можуть зробити це, просто поставивши плюс в коментарях під постом на інстаграм-сторінці нашої кафедри: instagram.com/reklamakhneu/.