
На кожних канікулах у Харківському національному економічному університеті ім. С. Кузнеця проводяться зустрічі та заняття для учнів старших класів. Цього разу серед викладачів літньої школи — доцентка кафедри УСК Катерина Ларіна.
Під час зустрічі учасники:
- дізнались про підводні течії соціального медіамаркетингу, про тренди розвитку та популярності соціальних мереж, профіль аудиторії та головні мотиви використання різних соціальних медіаплатформ,
- зрозуміли, яким Super Hero повинен бути SMM-менеджер, які знання та навички мати, щоб не просто постити картинки, як іноді здається, а інтегрувати соціальні мережі в бізнес-процеси організацій, підприємств, медіа, вирішувати ефективно завдання та досягати цілей,
- розглянули практичні кейси та подивились на інструменти роботи таргетолога.



