Меню
company logo
ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Студенти про навчання, кар’єру та медіавподобання: результати опитування

Кафедра управління соціальними комунікаціями провела черговий етап дослідження «Студенти про навчання, кар’єру та медіавподобання», щоб забезпечити зворотний зв’язок зі здобувачами вищої освіти.

Дослідницький колектив зібрав змістовну інформацію щодо специфіки навчання в умовах війни, професійних прагнень майбутніх фахівців медійної сфери, особливостей медіаспоживання.
Цього року в дослідженні, що проводилось за допомогою анкетного онлайн-опитування, взяли участь 133 студенти.

У відповіді на запитання щодо змін в умовах навчання 68% опитаних зазначили на різну міру погіршення, спричинене війною Росії проти України.

Серед зумовлених цим проблем перші позиції займають «відсутність мотивації до навчання через невизначеність майбутнього» (55%), «відволікання від навчання через постійну тривогу за життя та здоров’я близьких» (48%) та «нестачу живого спілкування з викладачами та одногрупниками» (46%).

Отримані результати будуть враховані у навчальному процесі при розробці освітніх програм, допоможуть покращити комунікацію зі студентами.

Особливу увагу планується приділити залученню студентів до заходів з міжкультурної комунікації, адже 68% опитаних вважають, що такі активності, як зустрічі з іноземними спікерами, іноземними студентами та однолітками, є важливими.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *