Вступ на освітні програми першого (бакалаврського) рівня
✍️📸🎥Спеціальність С7 Журналістика, ОП «Медіа-комунікації»
➡️Навчання дозволить:
- опанувати журналістську діяльність (інтерв’ю, репортаж, аналітика тощо);
- зрозуміти принципи функціонування масової комунікації та інформації;
- опанувати мультимедійні технології;
- опанувати вміннями антикризових комунікацій, медіаграмотності, медіатехнологій, журналістської майстерності;
- здійснювати професійну діяльність відповідно до журналістських стандартів та етики;
- використовувати інструменти подієвого піару тощо.
✔️Особливість програми: поєднання медіакомунікацій з маркетинговими та соціальними комунікаціями. Акцент на практикозцентрованому опановуванні лідерських і творчих компетенцій, створенні та просуванні медійного контенту, а саме:
- створення медійних продуктів та управління ними у ЗМІ,
- управління комунікаціями у соціальних мережах, розробка контенту та просування його засобами SEO-технологій,
- проведення інформаційних кампаній та подій тощо.
✨Навчальний процес здійснюють викладачі, які мають значний досвід журналістської, педагогічної, науково-дослідної і практичної роботи та забезпечують всі вимоги викладання дисциплін.
➡️Практична складова:
Під час навчання студенти проходять практику в місцевих регіональних та локальних медіа, пресслужбах підприємств та організацій. Студенти отримують навички створення медійних продуктів: щотижневі випуски новин про життя університету, власні журналістські матеріали в рамках вивчення дисциплін та проходження практики в ЗМІ та інших організаціях, а також ведення університетських сторінок у соціальних мережах.
🌀Спеціальність С7 Журналістика, освітня програма «Реклама і PR»
Освітня програма спрямована на підготовку висококваліфікованих універсальних фахівців у сфері журналістики, реклами і PR, здатних творчо мислити, планувати та обирати ефективні засоби маркетингових та соціальних комунікацій, створювати рекламні кампанії та просувати продукти/бренди/організації/особистості шляхом використання набутих професійних компетентностей.
✔️Особливість програми у гармонійному поєднанні маркетингових, соціальних та медіакомунікацій. Акцент на практикоцентрованому опановуванні лідерських і творчих компетенцій, створенні та просуванні контенту.
✔️Чому слід обрати програму:
- Програма орієнтована на практичну підготовку студентів для роботи у сучасних умовах.
- Професія має попит серед роботодавців. В освітній програмі поєднано творчу й економічну складові.
- Навчальний процес здійснюють викладачі, які мають значний досвід рекламної, журналістської, педагогічної, науково-дослідної і практичної роботи.
- В університеті створена потужна практична база, де студенти можуть створювати різноманітні рекламні та медійні продукти, щотижневі випуски новин про життя університету, тематичні програми, іміджеві відеофільми, рекламні ролики, університетські сторінки в соціальних мережах (Instagram, Facebook, YouTube).
- Творча атмосфера креативу та самореалізації, колектив цікавих неординарних особистостей – це умови нашої роботи. Ця програма дає змогу творити та втілювати креативні ідеї та проєкти до життя.
➡️Практична складова:
Під час навчання студенти проходять практику у місцевих, регіональних та локальних медіа, на радіостанціях, у пресслужбах підприємств та організацій, креативних, рекламних та SMM-агенціях тощо.
📲Гарант програми:
Катерина Вікторівна Яресько
телефон/телеграм +380502832116
Відповідальна за профорієнтаційну роботу:
Інна Миколаївна Геращенко
телефон/телеграм +380979843770
Презентація освітніх програм бакалавріату «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Медіа-комунікації» (2020)
Більше інформації: вступ до бакалавріату ХНЕУ ім.С.Кузнеця
Вступ на освітню програму другого (магістерського) рівня
Презентація освітньої програми магістратури «Медіа-комунікації» (2024)
Більше інформації: вступ до магістратури ХНЕУ ім.С.Кузнеця