Наукова робота кафедри бізнес-журналістики і цифрових медіа здійснюється з метою сприяння всебічній інтеграції навчально-виховного процесу, наукової та науково-дослідної діяльності, адже забезпечення тісного взаємозв’язку між науковою та навчальною роботою викладача заохочує студента використовувати свій інтелект для пошуку й засвоєння вже наявних необхідних знань та синтезу нових знань, прищеплюючи студенту інтерес до творчої роботи, яка вкрай необхідна для опанування спеціальності С7 Журналістика за освітніми програмами «Медіа-комунікації» і «Реклама і PR».
Для досягнення поставленої мети науково-дослідну роботу кафедри організовано за такими напрямами:
- орієнтація наукових досліджень на розробку навчальних дисциплін та забезпечення наукового розвитку спеціальності С7 Журналістика за освітніми програмами «Медіа-комунікації» і «Реклама і PR»;
- впровадження результатів науково-дослідної роботи кафедри в практичну діяльність викладачів і студентів з викладання та опанування дисциплін спеціальності;
- підвищення активності викладачів кафедри у підготовці та друкуванні монографій, наукових статей та участі у роботі наукових семінарів, конференцій усіх рівнів;
- підготовка і проведення кафедрою науково-практичних конференцій, круглих столів тощо;
- всебічне залучення студентів до наукової діяльності через організацію роботи творчого семінару, студентських наукових гуртків;
- підвищення активності студентів щодо участі у міжнародних та всеукраїнських конференціях, конкурсах наукових робіт; виконання науково-дослідних завдань, заохочення активності студентів у підготовці та виданні наукових публікацій.
Вектор науково-дослідної роботи кафедри спрямований на виокремлення теоретичних і методологічних засад вивчення бізнес-журналістики і цифрових медіа в умовах економічного ЗВО, що втілюється у наступних пріоритетних напрямах:
- визначення ролі та місця бізнес-журналістики і цифрових медіа у сучасному інформаційному суспільстві;
- актуальні дослідження специфіки сучасних медійних форматів у контексті розвитку цифрової журналістики;
- дослідження психологічних аспектів формування професійних компетентностей фахівця у сфері бізнес-журналістики і цифрових медіа;
- визначення особливостей організації навчальної та науково-творчої діяльності студентів у сфері медіа-комунікацій, реклами і PR;
- аналіз мотивації комунікаційних процесів у бізнесі;
- дослідження конвергенції маркетингових, PR- та цифрових медіакомунікацій;
- визначення актуальних методів досліджень медіа.
Профілі викладачок і викладачів кафедри.
Викладачки кафедри підготували міжнародну колективну монографію, матеріал видрукувано спільно з партнерами, Університетом єврорегіональної економіки імені Альчіде де Гаспері в Юзефові (Польща).
монографія