9-11 листопада у Кам’янці-Подільському студенти з різних міст України мали можливість співпрацювати та обмінюватися досвідом у рамках воркшопу від Харківського пресклубу.
Новини
Новини, оголошення та події:
«Тепер живемо з усвідомленням, що телеграм є найпопулярнішим в Індії». Враження від тренінгу Анастасії Кондрико
Директорка Центру медіааналітики «Cyber Media Track», експертка з розслідування кіберзлочинів Програми підтримки ОБСЄ для України та докторка філософії Анастасія Кондрико провела для студентів і викладачів економічного університету імені Семена Кузнеця комплексний тренінг «Telegram: міфи та правда про небезпеки соцплатформи для українців».
«Давайте слухати та підтримувати одне одного». Студенти 4 курсу аналізували ролик для кампанії Lifeline Ukraine
Доцентка кафедри управління соціальними комунікаціями Ганна Старкова залучила студентів-рекламістів 4 курсу як фокус-групу соціального ролика, створеного для інформаційної кампанії Lifeline Ukraine — національної професійної лінії з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я.
Студентки спеціальності «Журналістика» доповідали на міжнародній науковій конференції в Польщі
З 4 по 10 вересня студентки ХНЕУ ім. С. Кузнеця спеціальності «Журналістика» відвідали місто Кельце у Польщі. Подорож була не для розваги — дослідниці стали учасницями XXIX Міжнародної наукової конференції «Homo Scientis: Doświadczenie Poznawcze Człowieka», яка відбувалася в рамках «Szkoła Otwartego Umysłu» («Школи відкритого розуму»).
Telegram: міфи та правда про небезпеки соцплатформи для українців
У п’ятницю, 15 вересня, о 14:30 в рамках міждисциплінарного проєкту «Тексти, голоси та кадри» відбудеться зустріч із директоркою Центру медіааналітики «Cyber Media Track» та експерткою з розслідування кіберзлочинів Програми підтримки ОБСЄ для України Анастасією Кондрико.
Творчий проєкт від студентів та викладача, або Наші кольори стійкості
У варшавському Центрі підтримки координації з 28 до 30 червня тривала виставка «Мої кольори стійкості». Роботи створили українські військові в рамках занять з арттерапії, запроваджених для них під час реабілітації після отриманих поранень.
На заході можна було подивитись відеоінтерв’ю з авторами. Інформаційні та рекламні матеріали до події підготували студенти факультету міжнародних відносин та журналістки Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця Юрій Каплюченко, Роман Агапов, Софія Цегольнік та Ангеліна Нікішова.
Бренд-комунікації: формування та інтеграція
З 5 по 19 травня 2023 року доцент кафедри управління соціальними комунікаціями Катерина Ларіна проходила підвищення кваліфікації у форматі участі в авторській освітньо-професійній програмі «Бренд-комунікації: формування та інтеграція», яка проводилася Київським національним університетом імені Тараса Шевченка. Автор програми – Євген Ромат, доктор наук з державного управління, професор, професор КНУ імені Тараса Шевченка, Голова Спілки рекламістів України (з 2007 року), головний редактор першого українського журналу з рекламно-маркетингової тематики «Маркетинг і реклама».