Інформаційний пакет спеціальності 061 «Журналістика»

Вступ на освітні програми першого (бакалаврського) рівня
✍️📸🎥Спеціальність 061 Журналістика, ОП «Медіа-комунікації»
➡️Навчання дозволить:
- опанувати журналістську діяльність (інтерв’ю, репортаж, аналітика тощо);
- зрозуміти принципи функціонування масової комунікації та інформації;
- опанувати мультимедійні технології;
- опанувати вміннями антикризових комунікацій, медіаграмотності, медіатехнологій, журналістської майстерності;
- здійснювати професійну діяльність відповідно до журналістських стандартів та етики;
- використовувати інструменти подієвого піару тощо.
✔️Особливість програми: поєднання медіакомунікацій з маркетинговими та соціальними комунікаціями. Акцент на практикозцентрованому опановуванні лідерських і творчих компетенцій, створенні та просуванні медійного контенту, а саме:
- створення медійних продуктів та управління ними у ЗМІ,
- управління комунікаціями у соціальних мережах, розробка контенту та просування його засобами SEO-технологій,
- проведення інформаційних кампаній та подій тощо.
✨Навчальний процес здійснюють викладачі, які мають значний досвід журналістської, педагогічної, науково-дослідної і практичної роботи та забезпечують всі вимоги викладання дисциплін.
➡️Практична складова:
Під час навчання студенти проходять практику в місцевих регіональних та локальних медіа, пресслужбах підприємств та організацій. Студенти отримують навички створення медійних продуктів: щотижневі випуски новин про життя університету, власні журналістські матеріали в рамках вивчення дисциплін та проходження практики в ЗМІ та інших організаціях, а також ведення університетських сторінок у соціальних мережах.
➡️Прохідний бал 2023 року: 192,2
➡️Вартість навчання: 26000 грн/рік (денна форма), 18000 грн/рік (заочна форма) у 2023 році
📊Коефіцієнти НМТ:
- Українська мова – 0,45
- Математика – 0,3
- Історія України – 0,25
- Або українська література – 0,45
або іноземна мова – 0,35
або географія – 0,25
або фізика, або хімія, або біологія – 0,2
🌀Спеціальність 061 Журналістика, освітня програма «Реклама і PR»
Освітня програма спрямована на підготовку висококваліфікованих універсальних фахівців у сфері журналістики, реклами і PR, здатних творчо мислити, планувати та обирати ефективні засоби маркетингових та соціальних комунікацій, створювати рекламні кампанії та просувати продукти/бренди/організації/особистості шляхом використання набутих професійних компетентностей.
✔️Особливість програми у гармонійному поєднанні маркетингових, соціальних та медіакомунікацій. Акцент на практикоцентрованому опановуванні лідерських і творчих компетенцій, створенні та просуванні контенту.
✔️Чому слід обрати програму:
- Програма орієнтована на практичну підготовку студентів для роботи у сучасних умовах.
- Професія має попит серед роботодавців. В освітній програмі поєднано творчу й економічну складові.
- Навчальний процес здійснюють викладачі, які мають значний досвід рекламної, журналістської, педагогічної, науково-дослідної і практичної роботи.
- В університеті створена потужна практична база, де студенти можуть створювати різноманітні рекламні та медійні продукти, щотижневі випуски новин про життя університету, тематичні програми, іміджеві відеофільми, рекламні ролики, університетські сторінки в соціальних мережах (Instagram, Facebook, YouTube).
- Творча атмосфера креативу та самореалізації, колектив цікавих неординарних особистостей – це умови нашої роботи. Ця програма дає змогу творити та втілювати креативні ідеї та проєкти до життя.
➡️Практична складова:
Під час навчання студенти проходять практику у місцевих, регіональних та локальних медіа, на радіостанціях, у пресслужбах підприємств та організацій, креативних, рекламних та SMM-агенціях тощо.
➡️Прохідний бал 2023 року: 190,3
➡️Вартість навчання: 26000 грн/рік (денна форма) у 2023 році
📊Коефіцієнти НМТ:
- Українська мова – 0,45
- Математика – 0,3
- Історія України – 0,25
- Або українська література – 0,45
або іноземна мова – 0,35
або географія – 0,25
або фізика, або хімія, або біологія – 0,2
📲Відповідальна особа: Катерина Володимирівна Ларіна, канд. екон. наук, доцент, тел. +380679344690 (всі месенджери)
Презентація освітніх програм бакалавріату «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Медіа-комунікації» (2020)
Більше інформації: вступ до бакалавріату ХНЕУ ім.С.Кузнеця
Вступ на освітню програму другого (магістерського) рівня
📊Конкурсні показники та вагові коефіцієнти:
- ЄВІ – ТЗНК (2023 або 2024 років) – 0,2
- ЄВІ – іноземна мова (2023 або 2024 років) – 0,2
- ЄФВВ – один з предметних тестів на вибір вступника (2024 року) – 0,6
Повний перелік конкурсних показників та вагових коефіцієнтів
Презентація освітньої програми магістратури «Медіа-комунікації» (2024)
Більше інформації: вступ до магістратури ХНЕУ ім.С.Кузнеця