У п’ятницю, 15 вересня, о 14:30 в рамках міждисциплінарного проєкту «Тексти, голоси та кадри» відбудеться зустріч із директоркою Центру медіааналітики «Cyber Media Track» та експерткою з розслідування кіберзлочинів Програми підтримки ОБСЄ для України Анастасією Кондрико.
Кафедра управління соціальними комунікаціями планує низку відкритих зустрічей з професіоналами зі сфери медіа. Це не є новим видом діяльності, адже освіта за спеціальністю 061 «Журналістика» передбачає багато практики та постійну взаємодію зі спеціалістами різних напрямків.
У варшавському Центрі підтримки координації з 28 до 30 червня тривала виставка «Мої кольори стійкості». Роботи створили українські військові в рамках занять з арттерапії, запроваджених для них під час реабілітації після отриманих поранень.
На заході можна було подивитись відеоінтерв’ю з авторами. Інформаційні та рекламні матеріали до події підготували студенти факультету міжнародних відносин та журналістки Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця Юрій Каплюченко, Роман Агапов, Софія Цегольнік та Ангеліна Нікішова.
Доцентки кафедри управління соціальними комунікаціями Катерина Ларіна та Ганна Старкова взяли участь у онлайн-дискусії «Як допомогти молодим українцям обрати майбутню професію».
З 5 по 19 травня 2023 року доцент кафедри управління соціальними комунікаціями Катерина Ларіна проходила підвищення кваліфікації у форматі участі в авторській освітньо-професійній програмі «Бренд-комунікації: формування та інтеграція», яка проводилася Київським національним університетом імені Тараса Шевченка. Автор програми – Євген Ромат, доктор наук з державного управління, професор, професор КНУ імені Тараса Шевченка, Голова Спілки рекламістів України (з 2007 року), головний редактор першого українського журналу з рекламно-маркетингової тематики «Маркетинг і реклама».
Студентки 3 курсу спеціальності «Журналістика» Поліна Дюдяєва та Дар’я Каранда взяли участь в інформаційній акції «Біографічний калейдоскоп — 2023 «Українці: мужність і звитяга поколінь».
26 квітня 2023 року відбулася відкрита лекція з дисципліни «Основи маркетингових комунікацій», яку разом з викладачем підготували студенти 1 курсу спеціальності «Журналістика». Лекція була присвячена темі «Вітриністика як інструмент просування товару».
Кафедра управління соціальними комунікаціями залучає до навчального процесу роботодавців. Студенти 4 курсу проходили переддипломну практику у ФОП Галіченко, а сьогодні, 28 квітня, студенти 2 курсу спеціальності Журналістика у рамках курсу «Семіотика медіатексту в контексті семантики культури» прослухали лекцію директорки підприємства Аліси Галіченко – smm-менеджерки з п’ятирічним досвідом, десятками реалізованих проектів та практичних інсайтів. Під час лекції «Розроблення проектів у Instagram: семіотичний підхід» спікерка розповіла про особливості роботи smm-спеціаліста. Розглянули і проаналізували реальні проекти. Легкий, цікавий та практично орієнтований формат виступу спонукав до живої дискусії в ході лекції.
Студенти 3 курсу спеціальності «Журналістика» провели рольові ігри на парах курсу «Антикризові комунікації».
Спочатку студенти освітньої програми «Медіа-комунікації» у грі представили собою компанію, в якій виникла кризова ситуація, а студенти освітньої програми «Реклама та PR» виступили в ролі журналістів та представників громадських організацій. Потім ігрові ролі змінилися: вирішенням кризи у своїй організації займалися майбутні рекламісти.
У 2022-му українці [назавжди] втратили почуття безпеки. Цей рік кардинально змінив повсякдення. Раніше можна було мати впевненість у завтрашньому дні, будувати плани. Проте зараз єдине бажання та мрія кожного — щоб якнайшвидше закінчилася війна. Щоб сотні, тисячі полонених, військових, переселенців, біженців повернулися додому.